Mijn Klacht:
Zo langzamerhand is mijn geduld helemaal op met DHL. Vorige maand leverden ze pakket in andere stad waar ik het maar even zelf op moest halen en nu heb ik voor de 5de keer een bericht dat mijn betlstelljng van 10 dagen geleden weer verkeerd gesorteerd is. Wat een waardeloos bedrijf is het. Heb begrip voor de feestdagen drukte maat niet voor de manier waarop. Nu staat weer in de app pakket weer vertraagd, vanmorgen aangekomen in sorteer centrum en half uur later weer bericht dat het 2 dagen duurt omdat het verkeerd gesorteerd is. Snapt u het nog? Ik niet. Wie kan hierin bemiddelen. Bedrijf waar ik wat gekocht heb reageert nergens op, ook al zo waardeloos en laatste keer dat ik daar ga bestellen.
Gewenste Oplossing:
Oplossing is dat ik mijn bestelling vandaag krijg, wat een gezeur. Echt, het word einde deze week 14 dagen en daar betalen we dan voor.


