Klacht: Wel thuis, niet bezorgd

St_Jimmy op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou vandaag worden bezorgd, ik zorg dat ik hiervoor thuis ben, vervolgens krijg ik bericht dat er is geprobeerd te leveren maar dat ik niet thuis was. Via mijn smart deurbel kan ik ook niet terugzien dat er is aangebeld. Nu mag ik mijn bestelling de volgende dag af halen bij een afleverpunt. Helaas is dit ook niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Er zou geleverd worden tussen 1830 en 2030, om iets voor 2000 zag ik dat het oppeens veranderd was.
Tevens kreeg ik aan de telefoon te horen dat DHL GEEN contact heeft met de eigen bezorgers. Ik vroeg of de bezorger alsnog zo vriendelijk wou zijn gewoon te komen leveren maar die konden ze niet bereiken.

Dat er gewoon geleverd word op de afgesproken tijden, niet elke keer meldingen zoals u was helaas niet thuis, het wordt geleverd bij een afhaalpunt terwijl ik thuis ben. Als een bezorger geen zin heeft om te leveren zoek dan ander werk.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat er een onterechte niet thuis melding is gemaakt én dat dit al vaker is voorgekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik zie in mijn systeem dat u contact heeft gehad met de klantenservice van DHL, er is door mijn collega een klacht aangemaakt en dit is doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze klacht zal serieus opgepakt worden met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

Marissa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door St_Jimmy