Mijn Klacht:
Na mijn klacht over DHL van 11 november j.l., en die op deze site als opgelost werd beschouwd, waar ik het absoluut niet mee eens was, was het gisteren weer raak.
Weer vonden wij bij thuis komst een pakketje onbeheerd tegen de voordeur aan gekwakt.
Dus alle loze beloftes hebben geen resultaat gehad! Service is onacceptabel!!
Kom nu niet weer met dezelfde oplossing dat het intern opgelost gaat worden!
Ik wil nu concreet verslag van welke acties er genomen gaan worden om te voorkomen dat deze bijzondere slechte service nog een keer plaats gaat vinden, want eerder genomen acties, waar wij niets van gezien en gemerkt hebben, hebben dus geen resultaat gehad.
Anders zal ik de bezorger zelf eens confronteren!!
En zet hier de klacht niet op opgelost, zonder dat ik dat ook zo vind!
Gewenste Oplossing:
Weten welke concrete acties er genomen zijn om dit te voorkomen en wat er gedaan is om desbetreffende chauffeur te confronteren!
En niet op deze site melden dat het opgelost is, als dat NIET het geval is. Keer op keer worden (dure) pakketjes voor de voordeur neergekwakt!