Klacht: Weer pakketje onbeheerd voor de voordeur gekwakt!

choesen op 27 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mijn klacht over DHL van 11 november j.l., en die op deze site als opgelost werd beschouwd, waar ik het absoluut niet mee eens was, was het gisteren weer raak.
Weer vonden wij bij thuis komst een pakketje onbeheerd tegen de voordeur aan gekwakt.
Dus alle loze beloftes hebben geen resultaat gehad! Service is onacceptabel!!
Kom nu niet weer met dezelfde oplossing dat het intern opgelost gaat worden!
Ik wil nu concreet verslag van welke acties er genomen gaan worden om te voorkomen dat deze bijzondere slechte service nog een keer plaats gaat vinden, want eerder genomen acties, waar wij niets van gezien en gemerkt hebben, hebben dus geen resultaat gehad.
Anders zal ik de bezorger zelf eens confronteren!!
En zet hier de klacht niet op opgelost, zonder dat ik dat ook zo vind!

Gewenste Oplossing:

Weten welke concrete acties er genomen zijn om dit te voorkomen en wat er gedaan is om desbetreffende chauffeur te confronteren!
En niet op deze site melden dat het opgelost is, als dat NIET het geval is. Keer op keer worden (dure) pakketjes voor de voordeur neergekwakt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Dank voor uw bericht. Dat is inderdaad totaal niet de bedoeling, mijn excuses voor het ongemak. Ik kijk graag even met u mee. Mag ik het traceernummer van dit pakketje? Dat begint met 3S, JVGL, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groeten, Sinan DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht choesen

1 jaar geleden - Daar is Sinan weer. Op twitter wilde je niet reageren, en verwijzen naar de chat heeft ook niets opgeleverd alleen weer dezelfde nietszeggende van te voren opgeschreven teksten!! JVGL06000657A18154141

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2022 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend om te lezen dat er nog geen verbetering te zien is in de bezorging op uw adres. Ik heb gelijk een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. In de klacht heb ik vermeld dat dit al meerdere malen is voorgekomen en dat er nog geen verbetering in de bezorging te zien is. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het uiteraard graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht choesen

1 jaar geleden - NEE Het is NIET opgelost!! Elke keer dezelfde excuses, beloftes wat achteraf smoezen te zijn, want het blijft steeds opnieuw gebeuren! Laat de chauffeur maar persoonlijk zijn excuses komen aanbieden!!

Alle klachten die gemeld zijn door choesen