Klacht: Weer me pakketen voor de deur gegooid

op 14 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze keer heb ik extra een brief aan de deur gedaan dat mijj pakketen bij de buren af gegeven kunnen worden.
Toen ik thuis kwam lagen ze gewoon voor de deur. 2 hele belangrijke pakketen. Als deze gestolen waren had ik een groot probleem. Zaten ook kabels in voor de monitoring voor me dochter met epileptie. En in een pakket een dure pak.
Waarom niet af geven bij de buren en waarom voor de deur grooien? Ongelofelijk kwaad ben ik…wat een slechte service.

Dat ze geen pakketen meer bij mij voor de deur grooien en gewoon aanbellen of als ik al een brief aan de deur hang lever het dan ook daar.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2020 om 13:45 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Onze bezorgers mogen pakketten nooit onbeheerd achterlaten. Ik vind het dan ook erg vervelend om te lezen dat jouw pakket op deze manier is bezorgd. Dit is beslist niet de bedoeling en ik bied je mijn excuses aan voor deze bezorging.

Ik heb je klacht meteen doorgezet naar de leidinggevende van de verantwoordelijke bezorger. De bezorger wordt hier dan ook zondermeer op aangesproken. Je mag er dus vanuit gaan dat dit niet opnieuw zal gebeuren.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MELSOFARI