Klacht: Weer geen briefje in bus

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoi. Ik kreeg gisteren om 11:23 een email dat er een pakketje bezorgd zou worden tussen 11 – 15 uur. Voor de bezorging van 11 uur zou de bezorger al te laat zijn. Ik moest weg dus in zo`n kort tijdsbestek was het niet meer mogelijk om een andere tijd aan te geven. Daar mijn buurvrouw die dag thuis zou zijn, maakte ik mij niet zoveel zorgen. Bij thuis komst keek ik in de brievenbus GEEN briefje. Zeker fout gelezen. Mijn email gecontroleerd toen bleek mijn pakketje naar een servicepunt gegaan te zijn. Lekker makkelijk. Geen briefje in de bus en niet naar de buren.
Dit is al geloof ik de 3de keer dat dit gebeurt de afgelopen tijd.
Je moet maar alles digitaal opzoeken en volgen. Daar heb ik geen zin in en ik zit ook niet de hele dag achter de laptop en of de mogelijk om dat te doen. Degene aan te telefoon zei u heeft toch een smartphone dan kunt u dat toch makkelijk controleren. Nee ik heb geen smartphone. Nee niet iedereen is zo verslaafd aan het digitale tijdperk. Wat is er mis met een briefje in de brievenbus van sorry uw pakketje ligt bij de buren of het ligt op het servicepunt. Wat een service maar niet heus.

Dat de bezorgers de tijd nemen om het pakketje GOED af te leveren. Bij de klant zelf of bij de directie buren. Anders de tijd nemen om dat briefje goed en VOLLEDIG in te vullen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.U geeft aan dat u diverse keren geen niet-thuiskaart ontvangen heeft en dat de pakketten ook niet bij uw buren geleverd worden. Ik kan me goed voorstellen dat u hier ontevreden over bent.Ik zet uw klacht door naar het depot dat de bezorging in uw buurt verzorgt. Zij zoeken dan uit wat er mis is gegaan en zorgen ervoor dat dit in de toekomst niet weer gebeurt.Daarnaast geeft u aan dat dit meerdere keren is gebeurd. Mocht u nog voorbeelden van zendingen hebben waarbij dit is gebeurd, ontvang ik deze ook nog graag.Hartelijke groet, Lotte DHL Parcel Webcare

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 18:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jorindel