Mijn Klacht:
Vandaag was het weer zo ver. Een door mij gedane bestelling zou door DHL worden afgeleverd tussen 10:00 en 15:00 uur. Later werd dit bijgesteld naar tussen 12:45 en 14:45 uur.
We blijven er (wederom) speciaal voor thuis. Om 14:21 uur ontvangen we de boodschap ‘We hebben je gemist, we komen nog een keer langs’.
Pardon? We zijn gewoon thuis. Er is niet aangebeld! Er ligt geen bericht in onze brievenbus! De zoveelste keer.
Gechat met DHL. Sorry meneer, onze excuses, bla, bla, bla, we zullen de bezorger er op aanspreken, het zal nooit meer gebeuren.
Ik ken de smoezen inmiddels allemaal.
DHL is gewoon een onbetrouwbare bezorgdienst, met personeel, vooral bestaand uit medelanders, dat verveeld hun bezorgtaak uitoefent, dat geen enkele affiniteit heeft met het vak van bezorgen en dat de klant op een denigrerende manier behandelt. Echt schandalig en een dienstverlener onwaardig.
Ik probeer al een tijdje zoveel mogelijk leveranciers te bewegen weg te gaan bij DHL en over te stappen naar een andere bezorgdienst. Bij sommigen is het gelukt. Ook de leverancier van mijn bestelling van vandaag heb ik inmiddels geïnformeerd. Ik hoop dat het ook hier gaat lukken. Zo niet, dan bestel ik de door mij gewenste goederen bij een ander.
Gewenste Oplossing:
Ontsla onbekwaam personeel!
