Klacht: Wederom niet bezorgd

Robbinbestaatalendan op 04 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou ik 2 pakketten via DHL bezorgd krijgen. Van 1 wist ik dat ze alleen via DHL bezorgen en dat is voetbalshop. Niet zo erg, goedkoop pakket. De 2e wist ik niet, was van Bol.com en die deden eerst met Postnl verzenden. Waarom nu met DHL snap ik ook niet.
Maar goed, 1e pakket, dus van voetbalshop, werd bezorgd om 18.23 uur op 3 januari.
Ik vraag nog aan de bezorger waar het 2e pakket dan is, die van Bol.com. Bezorger verzekerde mij dat hij eerst de dag bezorging deed en dat hj in de loop van de avond met de avondbezorging het 2e pakket dan kwam brengen. Weer wachten, pakket zou tussen 18.20 en 21.30 uur bezorgd worden.
Ik kijk steeds op de site of de tijden aangepast werden en verdomd, pakket zou om 20.09 bezorgd zijn, ECHT NIET!!!!
Dit is nu al de zoveelste keer, ik word er echt moedeloos van. Wanneer gaat DHL de bezorgers eens fatsoenlijk betalen zodat de klanten gewoon hun pakketten krijgen?

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketten bezorgen! Waar je voor betaald wordt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik begrijp dat uw pakket van bol.com als bezorgd vermeld staat, maar u heeft het pakket niet in ontvangst mogen nemen. Allereerst mijn excuses hiervoor. Wilt u ons hiervoor het zendingsnummer van het pakket sturen? Dit nummer begint met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Dan nemen wij het graag verder in behandeling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Dani DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Robbinbestaatalendan

1 jaar geleden - 3SBCS19246197

Reactie van de melder van de klacht Robbinbestaatalendan

1 jaar geleden - Ik ben echt boos, heel boos. Waarom wel 1e pakket maar niet het 2e pakket. Dit is niet de 1e keer dat er een pakket zomaar verdwijnt! Doe er eens iets echt aan en stuur je klanten niet met een kluitje in het riet door te zeggen, we nemen het op met de leidinggevende. Waar blijven die pakketten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 januari 2023 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. ik zie inderdaad dat uw pakket de scan ‘’afgeleverd’’ heeft gekregen. Het spijt mij dat dit niet klopt. U kunt het beste navraag bij de buren doen, mogelijk is het pakket perongeluk daar afgeleverd. Mocht het daar niet liggen dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender, zij kunnen een onderzoek opstarten naar het pakket. De afzender heeft een vast contactpersoon binnen DHL voor deze zaken. Helaas mogen wij ook enkel op het verzoek van de afzender een onderzoek starten, gezien de afzender onze opdrachtgever en betalende klant is. Mijn excuses voor het ongemak!

U geeft aan eerder een klacht te hebben ingediend en dat deze besproken wordt met de leidinggevende van de bezorger. Indien er vaker een klacht binnenkomt tegen dezelfde bezorger, kunt u er op rekenen dat zijn/haar leidinggevende andere passende maatregelen neemt.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dani
DHL Parcel E-care

Robbinbestaatalendan

Heeft op 04 januari 2023 om 14:28 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wat een kul oplossingen geven jullie toch, misschien moet ik het zelf maar oplossen met de bezorger?

Alle klachten die gemeld zijn door Robbinbestaatalendan