Mijn Klacht:
Wederom de zoveelste keer dat de bezorger totaal geen geduld zou hebben dat de mensen naar de intercom kan lopen want wij waren WEL THUIS gisteren, wij wonen in een ouderen flat en de mensen die hier wonen zijn slecht ter been of kunnen alleen met een rolstoel naar de intercom maar de bezorger scheen ontzettend haast te hebben nog niet eens een Niet Thuis Kaartje in de bus even later kregen wij een SMS-bericht dat hij ons gemist zou hebben. Ik begrijp best wel dat het druk kan zijn maar zo snel dat hij belt en weer in zijn bus springt evenaart niemand dit was me zo snel dat hij nog niet de tijd neemt om een niet thuiskaartje uit te schrijven wat wel eigenlijk zou behoren en het pakketje afleveren bij een servicepunt.
Gewenste Oplossing:
Dat de bewuste chauffeur het pakketje alsnog vandaag dan komt langsbrengen en even wacht dat de mensen reageren door de intercom desnoods twee keer aanbellen dat breekt de tijd iets. En of mij de exacte leveringsdag doorgeven en hoop dat dit zo snel mogelijk kan geschieden ik zit momenteel zonder inkt gezien dat de printerkop dan zal gaan uitdrogen zou ik hier een schadevergoeding van willen ontvangen indien dit het geval zou zijn HP heeft mij er in ieder geval voor gewaarschuwd ik neem aan dat zij wel weten waar ze over praten.
