Klacht: We hebben elkaar gemist!

acclara op 10 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tuurlijk het is weer zover de herhaaldelijke “We hebben elkaar gemist!” extra thuis gebleven, bel doet t gewoon en nog moet ik bij deze iemand vragen om mijn pakketjes morgen bij een dhlpoint te halen. Triest dat er zulke onnadenkende bezorgers zijn daar het regelmatig gebeurd. Dan liever via post.nl lieve jonge bezorger.

Je laat de pakketjes extra in de avonduren bezorgen omdat je zeker bent dat je thuis aanwezig kan zijn om het in ontvangst te nemen en dan bellen ze niet aan. Enigste wat ik wil is dat ze gewoon hun werk doen aanbellen en afgeven aan de deur. Misschien is het een optie dat wanneer ‘er aangebeld wordt’ en volgens de bezorger niemand de deur opent kan deze misschien de ontvanger telefonisch contacteren dat hij/zij voor de deur staat. Dan heeft dhl ook bewijs dat de bezorger moeite heeft gedaan om het afgegeven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u in de avond juist thuis was en dat dit vaker misgaat. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht acclara

8 maanden geleden - JJD000090254000026427511 JJD000090254011011225928 Pakketjes reeds afgehaald bij servicepoint

DHL

Heeft op 10 augustus 2023 om 09:23 geantwoord

Goedemorgen Antonette Credo Cenit,

Hartelijk bedankt voor de aangeleverde informatie om de bewuste chauffeur aan te kunnen spreken op een niet correcte werkwijze.

De klacht is doorgestuurd naar de manager en gaan we uit van een betere service in het vervolg. Fijn dat inmiddels de pakketten af te halen waren op het servicepoint en excuses voor het ondervonden ongemak.

Laura
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door acclara