Mijn Klacht:
Zoals altijd zag ik de bui al hangen toen ik bericht ontving dat mijn bestelde pakket via DHL gebracht zou worden. Dat is namelijk nog nooit goed gegaan. En zo ook deze keer. Ik zorg ervoor dat ik thuis ben, zit inmiddels 3 uur te wachten en krijg dan een mail met de boodschap ‘we waren net aan je deur, helaas was je niet thuis’. Op de opgenomen beelden van mijn video deurbel zie ik inderdaad 5 minuten geleden de DHL bezorger door mijn straat lopen, iets bij de overburen afleveren, en weer vertrekken. Blijkbaar heeft hij bij aankomst in zijn auto teruggemeld dat ik niet thuis was. Dus direct mijn klacht kenbaar gemaakt via de chat van DHL, waar ze zoals altijd heel veel spijt beweren te hebben (ik geloof het na al die keren niet meer) en mij niet helpen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer DHL stopt met deze wanpraktijken en gewoon fatsoenlijk met mensen om leert gaan. Of eigenlijk ben ik pas tevreden wanneer DHL failliet gaat omdat alle bedrijven stoppen met zaken doen met deze 'mensen' (hier stond een ander, heel normaal woord voor mensen die andere mensen oplichten, maar dat moest ik verwijderen). Want zó gefrustreerd ben ik inmiddels door alle uren die ik voor niets op ze heb zitten wachten en alle niet opgeloste klachten die ik al heb ingediend. Ze verdienen het gewoon niet om te bestaan.