Mijn Klacht:
Had bij DHL aangegeven mijn pakket naar afhaalpunt AVIA benzinepomp te Oostzaan te sturen. Dit afhaalpunt was ook beschikbaar via de site van DHL.
Maar dit bleek al een tijdje niet meer zo te zijn na contact gezocht te hebben met AVIA in Oostzaan
Zonder mij in kennis te stellen om een nieuw afhaalpunt te kiezen hebben ze mijn pakket overgedragen aan een vervoerder in Rotterdam VIA TIM. Een gelukzoekers bedrijf die particulieren ronselt om pakjes aan te nemen voor 0,25 per pakket. Mijn pakket is zogenaamd
bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht 10 km van mijn woonplaats Landsmeer terwijl er een DHL afhaalpunt (een keurig net bedrijf) is in Landsmeer. Het afhaalpunt van VIA TIM in Zaandam was een woning met een nogal aso achtige dame
die het pakket zo afgaf zonder te controleren of ik wel de eigenaar was. Ben aan de ene kant wel blij, want ik had niet graag mijn id gegevens aan haar toevertrouwd.
Heb een klacht bij DHL proberen in te dienen wat 2x een € 1,00 heeft gekost plus belkosten, maar je loopt tegen muur van onkunde en onwil op en als ze in de knel komen je ongewild doorschakelen naar het klanttevredenheidsonderzoek.
Gewenste Oplossing:
Dat ik compensatie krijg voor de kosten die heb gemaakt.
Dat er een klantenservice komt met deskundig en klantvriendelijke medewerkers.
En DHL niet samenwerkt met gelukzoekers zoals VIA TIM waar ik never voor een afhaalpunt zal kiezen.