Mijn Klacht:
Waarom krijg je maar € 3,40 terug i.p.v. de betaalde € 3,99
Mijn klant en ik hebben ondanks herhaalde pogingen!! nog nooit een bevredigende verklaring van DHL eCommerce ontvangen.
Mijn klant heeft € 3,99 betaald, DHL levert niet door een fout in het DHL-systeem; pakje retour en eindelijk na veel contactleggingen krijgt mijn klant maar € 3,40 terug i.p.v. de betaalde € 3,90.
Hier is door DHL nog nooit een duidelijk, verklarend antwoord op gegeven, ondanks vragen van mijn klant en van mij. Het moet toch niet zo moeilijk zijn, om een verklaring voor die € 0,59 te geven.
‘Extra winst’ voor DHL ten koste van de verzender en ontvanger!? Het zou DHL sieren om dit te verklaren;
Het gegeven antwoord is net zoals al die andere in de afgelopen 4 maanden nietszeggend.
Dus wederom waarom geen rechtstreeks antwoord gegeven. Benieuwd naar uw reactie
hartelijke groeten Folkert Beimers mede namens mijn klant Ingrid
Gewenste Oplossing:
Hier is door DHL nog nooit een duidelijk, verklarend antwoord op gegeven, ondanks vragen van mijn klant en van mij. Het moet toch niet zo moeilijk zijn, om een verklaring voor die € 0,59 te geven.
\'Extra winst\' voor DHL ten koste van de verzender en ontvanger!? Het zou DHL sieren om dit te verklaren;
Het gegeven antwoord is net zoals al die andere in de afgelopen 4 maanden nietszeggend.
Dus wederom waarom geen rechtstreeks antwoord gegeven. Benieuwd naar uw reactie
hartelijke groeten Folkert Beimers mede namens mijn klant Ingrid