Klacht: Waarom klacht als opgelost gemarkeerd??

op 12 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DEZE KLACHT 6 JUNI GEPLAATST MAAR NOG ALTIJD NIET OPGELOST!!!

Tegen mijn principe in de verkoper ook bij DHL melding laten maken hiervan maar nog zonder reactie van DHL

Goedenavond. Er is een pakket naar me onderweg van een particulier (marktaats) welke al 3 dagen de status KLAAR VOOR VERSTUREN NAAR HET SORTEERCENTRUM heeft. Deze nietszeggende aanhoudende kreet baart mij zorgen over mijn reeds betaalde goederen. Anno 2019 had dit pakket al zeker 2 dagen bij mij in bezit moeten zijn. Graag wil ik opheldering en een aflevertijdstip (globaal voldoet) en tevens het verzoek paketten gewoon bij de buren af te gooien ipv overdag meermaals langskomen en het vervolgens dumpen op een afhaalpunt. Erg irritant jullie handelswijze.

Als ik mijn pakket krijg of het aankoopbedrag vergoed

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 juni 2019 om 12:04 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst kan ik mij voorstellen dat wanneer een zending op deze melding blijft hangen u zich zorgen begint te maken. Uiteraard had deze namelijk al lang bij u moeten zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

De klacht is als opgelost gemeld omdat uw melding was behandeld met het advies om dit bij de afzender te melden. Voor u als ontvanger is dat ook het enige wat wij kunnen doen. Vanuit de afzender kan er een onderzoek worden gestart zodat er hopelijk snel duidelijkheid is. Op dit moment kan er dus geen inschatting (ook geen globale) worden gemaakt.

Vanuit uw bericht begrijp ik dat u de afzender hierover melding heeft laten maken. Als deze een ontvangstbevestiging heeft ontvangen van zijn bericht zal er via die weg een onderzoek worden gestart. Het is momenteel wel erg druk dus het kan wat langer duren dan gebruikelijk voordat de afzender een reactie krijgt.

Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat er spoedig meer duidelijkheid is.

Hartelijke groet,

Jip