Klacht: Waardeloos bedrijf deel 4

Toot op 06 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas nog steeds niet opgelost de volgende klacht:
MIJ EERDERE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST DUS HIERBIJ DAN NOG MAAR EEN KEER;
Mijn Klacht
Op Vrijdag 9 Juni zou ik een pakketje ontvangen van DHL. Overdag( ik was nog op mijn werk) kon ik via track and trace zien dat mijn pakketje in de brievenbus was afgeleverd. Bij thuiskomst heb ik dat gecontroleerd maar daar lag niets.
Ik heb toen contact met DHL opgenomen en die verzochten mij een dag af te wachten. S Avonds wilde ik mijn tuinkussen uit mijn Keter kussenbox pakken om in de tuin te gaan zitten en zag dat ze mijn pakketje( brievenbus formaat) in de kussenbox hadden gelegd een doos voor een van mijn buren. door die doos is mijn deksel helemaal gebogen en sluit niet meer volledig en is dus niet meer waterdicht. er zit zelfs een slot op dus ze hebben het gewoon geforceerd!!! tig keer met DHL in contact en sturen mij van het kastje naar de muur, wat DHL eigen is. Ik had de kussenbox net 5 dagen en was helemaal nieuw. Als de chauffeur alleen mijn pakketje erin had gedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest maar ook nog een doos van de buren??
Claim is drie weken geleden al ingediend maar HOOR NOG NIKS????/

Gewenste Oplossing
De kussenbox van € 159,00 te vergoeden die net 5 dagen oud was
Ik zou graag willen dat de desbetreffende afdeling iets laat horen en niet de klantenservice? niet vervelend bedoeld maar jullie weten het niet.

dat zijn box vergoeden zoals op de factuur staat die ik ze gestuurd heb

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag Arzu Koc, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Om u verder te kunnen informeren, wil ik graag het zendingsnummer weten van dit pakket of zo mogelijk een casenummer. en zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Klantenservice’. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 06 juli 2023 om 09:32 geantwoord

Goedendag,

Senna
DHL Parcel E-care

Toot

Heeft op 06 juli 2023 om 16:30 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

de aanvullende info heb ik al weken geleden verstuurd, als jullie met elkaar zouden communiceren zouden jullie dit ook kunnen zien?

Alle klachten die gemeld zijn door Toot