Mijn Klacht:
MIJ EERDERE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST DUS HIERBIJ DAN NOG MAAR EEN KEER;
Mijn Klacht
Op Vrijdag 9 Juni zou ik een pakketje ontvangen van DHL. Overdag( ik was nog op mijn werk) kon ik via track and trace zien dat mijn pakketje in de brievenbus was afgeleverd. Bij thuiskomst heb ik dat gecontroleerd maar daar lag niets.
Ik heb toen contact met DHL opgenomen en die verzochten mij een dag af te wachten. S Avonds wilde ik mijn tuinkussen uit mijn Keter kussenbox pakken om in de tuin te gaan zitten en zag dat ze mijn pakketje( brievenbus formaat) in de kussenbox hadden gelegd een doos voor een van mijn buren. door die doos is mijn deksel helemaal gebogen en sluit niet meer volledig en is dus niet meer waterdicht. er zit zelfs een slot op dus ze hebben het gewoon geforceerd!!! tig keer met DHL in contact en sturen mij van het kastje naar de muur, wat DHL eigen is. Ik had de kussenbox net 5 dagen en was helemaal nieuw. Als de chauffeur alleen mijn pakketje erin had gedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest maar ook nog een doos van de buren??
Gewenste Oplossing
De kussenbox van € 159,00 te vergoeden die net 5 dagen oud was
Gewenste Oplossing:
Dat ze mij de kussenbox terugbetalen
