Klacht: WAARDELOOS BEDRIJF DEEL 2

Toot op 27 juni 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

MIJ EERDERE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST DUS HIERBIJ DAN NOG MAAR EEN KEER;
Mijn Klacht
Op Vrijdag 9 Juni zou ik een pakketje ontvangen van DHL. Overdag( ik was nog op mijn werk) kon ik via track and trace zien dat mijn pakketje in de brievenbus was afgeleverd. Bij thuiskomst heb ik dat gecontroleerd maar daar lag niets.
Ik heb toen contact met DHL opgenomen en die verzochten mij een dag af te wachten. S Avonds wilde ik mijn tuinkussen uit mijn Keter kussenbox pakken om in de tuin te gaan zitten en zag dat ze mijn pakketje( brievenbus formaat) in de kussenbox hadden gelegd een doos voor een van mijn buren. door die doos is mijn deksel helemaal gebogen en sluit niet meer volledig en is dus niet meer waterdicht. er zit zelfs een slot op dus ze hebben het gewoon geforceerd!!! tig keer met DHL in contact en sturen mij van het kastje naar de muur, wat DHL eigen is. Ik had de kussenbox net 5 dagen en was helemaal nieuw. Als de chauffeur alleen mijn pakketje erin had gedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest maar ook nog een doos van de buren??

Gewenste Oplossing
De kussenbox van € 159,00 te vergoeden die net 5 dagen oud was

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij de kussenbox terugbetalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw zending op deze manier geleverd is. Mijn excuses daarvoor. Heeft u voor mij het zendingsnummer van dit pakket? Dan zet ik deze klacht direct voor u door zodat wij dit kunnen behandelen met de bezorger. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Alvast dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Timon DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Toot

9 maanden geleden - Beste Timon Dat staat ook in mijn claimformulier die ik 10 en 19 juni al had doorgestuurd Maar geef t je 3SHM00007464300 jammer dat de afdeling zelf niets laat horen??

DHL

Heeft op 27 juni 2023 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie inderdaad terug dat u meermaals contact opgenomen heeft. Zolang u het formulier ingevuld heeft met afbeeldingen niet groter dan 8mb dan zal dit door onze externe partij die schade behandeld opgepakt worden. Zij hebben op het moment vervelend genoeg wel een erge achterstand, waardoor het langer zult duren voordat dit behandeld is. Wij kunnen de status van uw melding niet inzien, en kunnen u daarom alleen vragen om dit verder af te wachten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mitchel
DHL Parcel E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Toot

Heeft op 27 juni 2023 om 11:28 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat is toch best raar dat jullie niet kunnen navragen wat de status is? is deze afdeling afgeschermd van de buitenwereld? Is er geen telefoonnummer of emailadres van deze afdeling? Dit kan zo nog tot sint juttemes duren

Alle klachten die gemeld zijn door Toot