Klacht: waardeloos bedrijf

Toot op 23 juni 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op Vrijdag 9 Juni zou ik een pakketje ontvangen van DHL. Overdag( ik was nog op mijn werk) kon ik via track and trace zien dat mijn pakketje in de brievenbus was afgeleverd. Bij thuiskomst heb ik dat gecontroleerd maar daar lag niets.
Ik heb toen contact met DHL opgenomen en die verzochten mij een dag af te wachten. S Avonds wilde ik mijn tuinkussen uit mijn Keter kussenbox pakken om in de tuin te gaan zitten en zag dat ze mijn pakketje( brievenbus formaat) in de kussenbox hadden gelegd een doos voor een van mijn buren. door die doos is mijn deksel helemaal gebogen en sluit niet meer volledig en is dus niet meer waterdicht. er zit zelfs een slot op dus ze hebben het gewoon geforceerd!!! tig keer met DHL in contact en sturen mij van het kastje naar de muur, wat DHL eigen is. Ik had de kussenbox net 5 dagen en was helemaal nieuw. Als de chauffeur alleen mijn pakketje erin had gedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest maar ook nog een doos van de buren??

De kussenbox van € 159,00 te vergoeden die net 5 dagen oud was

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 juni 2023 om 10:37 geantwoord

Goedemorgen,

Het is absoluut niet de bedoeling dat de bezorger pakketjes onbeheerd achterlaat, maar daarnaast is het natuurlijk ook ontzettend vervelend dat uw kussenbox nu kapot is. U kan de schade claimen via ons webformulier: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval

Onze schade-experts beoordelen uw claim en nemen zo snel mogelijk contact met u op. Excuses voor het ongemak!

Lisa
E-care Customer Service

Toot

Heeft op 23 juni 2023 om 10:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb dit 2 weken geleden al ingediend
Hoor helemaal niets

Reactie van de melder van de klacht Toot

8 maanden geleden - Zou graag een antwoord willen waar ze mijn kussenbox vergoeden, afgelopen woensdag heeft een chauffeur wederom een pakket in de box gepropt terwijl de melding was: in de brievenbus?? Kunnen ze niet lezen ?

Reactie van de melder van de klacht Toot

7 maanden geleden - ER STAAT DAT HET IS OPGELOST MAAR DIT KLOPT DUS TOTAAL NIET, HOE KOMEN JULLIE HIERBIJ??

Alle klachten die gemeld zijn door Toot