Klacht: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE

Remco1971 op 28 januari 2013 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De 16 aanboden bij jullie
Het is nu de 25 ste
En nog iets

Van: Drukkerij Graphic Print [mailto:[email protected]] Verzonden: vrijdag 25 januari 2013 10:37
Aan: ‘klantenservice DHLForYou (DHL NL)’
Onderwerp: RE: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE??????????????????????

PAKJE NOG STEEDS NIET BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het verloop van het transport van uw pakje met barcode 3sdfy117605622 ziet er als volgt uit:
Pakket status historie
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
16-01 2013 19:12 Pakje is online voorbereid door de verzender.
17-01 2013 10:28 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
17-01 2013 17:22 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
18-01 2013 18:09 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
19-01 2013 03:10 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
19-01 2013 07:43 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
19-01 2013 23:59 Bezorging door overmacht uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdatum.
22-01 2013 12:10 Bezorging door overmacht uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdatum.
23-01 2013 19:57 Geadresseerde was niet thuis.
23-01 2013 19:59 Nieuwe bezorgpoging op eerstvolgende bezorgdag.
24-01 2013 09:48 Bezorging door overmacht uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdatum

Van: Drukkerij Graphic Print [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 24 januari 2013 10:23
Aan: ‘klantenservice DHLForYou (DHL NL)’
Onderwerp: RE: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE??????????????????????

De DHL bezorger is al geweest
en daar zat het niet bij!

Van: klantenservice DHLForYou (DHL NL) [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 24 januari 2013 10:01
Aan: Drukkerij Graphic Print
Onderwerp: RE: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE??????????????????????

Geachte heer, mevrouw,

Dank u voor uw bericht.

Wij hebben uw zending nagekeken in het systeem en zien hier dat het pakket op zaterdag 19 januari en op dinsdag 22 januari is uitgesteld wegens overmacht.
Door het pakket uit te stellen blijven de 4 bezorgdagen intact.
Op woensdag 23 januari is het pakket in levering gegaan en geeft de bezorger de melding dat er niemand aanwezig is. De levering heeft niet plaatsgevonden om 20.00 uur in de avond, maar tussen 11.00 en 18.00 uur.
Op donderdag 24 januari zal het pakket nogmaals in levering gaan tussen 11.00 en 18.00 uur.

Ons excuus voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet, With kind regards
Customer Service
DHLFORYOU.NL

Postbus 40229
3504 AA Utrecht

Tel : + 31 31 (0) 900 – 222 21 21
Fax : + 31 (0) 30 – 24 77 902
E-mail : [email protected]
Web : www.dhlforyou.nl

________________________________________
From: Drukkerij Graphic Print [mailto:[email protected]] Sent: donderdag 24 januari 2013 9:53
To: klantenservice DHLForYou (DHL NL)
Subject: FW: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE??????????????????????

Om 20.00 uur bezorgen is geen optie
Open van 9.00 tot 17.00 uur

Van: Drukkerij Graphic Print [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 24 januari 2013 9:51
Aan: ‘[email protected]
Onderwerp: FW: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE??????????????????????

IEMAND DAARRRRRRRRR

Van: Drukkerij Graphic Print [mailto:[email protected]] Verzonden: woensdag 23 januari 2013 10:54
Aan: ‘[email protected]
Onderwerp: WAAR BLIJFT MIJN PAKJE??????????????????????

Voer uw barcode in: ZOEK
Het verloop van het transport van uw pakje met barcode 3sdfy117605622 ziet er als volgt uit:
Pakket status historie
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
16-01 2013 19:12 Pakje is online voorbereid door de verzender.
17-01 2013 10:28 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
17-01 2013 17:22 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
18-01 2013 18:09 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
19-01 2013 03:10 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
19-01 2013 07:43 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
19-01 2013 23:59 Bezorging door overmacht uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdatum.
22-01 2013 12:10 Bezorging door overmacht uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdatum.

Remco Bussink

Drukkerij Graphic Print

Boezemstraat 181
3034 EL Rotterdam
t. 010-4677088
f. 010-4664048
e. [email protected]
www.drukkerij-graphicprint.nl
www.folie-drukkerij.nl

Webwinkels:
Huwelijk | www.huwelijkskaarten-drukkerij.nl
Geboorte | www.geboortekaarten-drukkerij.nl
Kerstkaarten | www.kerstkaarten-drukkerij.nl

A3 kleurenprints op 90 gr. colorcopy vanaf € 0,22 ex BTW

Gewenste Oplossing:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
welke oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 januari 2013 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij vinden het heel vervelend voor u dat aflevering niet naar wens verloopt. Echter kunnen wij deze klacht niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is dat, DHL Express, geen zendingen die verstuurd zijn via DHLFORYOU aanbieden. Wij zullen uw klacht wel doorzetten naar DHLFORYOU. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen hierover.

Mocht u in tussentijd zelf contact willen opnemen met DHLFORYOU dan is dat geen enkel probleem. U kunt hiervoor contact met de customer service van DHLFORYOU.NL opnemen via 0900 222 21 21 of per mail naar [email protected].

Met vriendelijke groeten,

DHL Express Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door