Mijn Klacht:
Na het niet ontvangen van het pakket van DHLVoghion wordt ik door zowel Voghion als DHL van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere keren geprobeerd ,maar helaas zonder resultaat.DHL is telefonisch niet bereikbaar en via email reageert DHL niet . DHL heeft ook geen telefonische contact mogelijkheid en stuurt via een chat terug naar Voghion.Het gaat om een pakket van €36 euro en er wordt geen oplossing geboden.
tracking number is: JVGL06250070001814986125.
Het pakketje Via tracktrace 18 december bezorgd en18 december was ik niet thuis. Het pakket is ook niet bij de buren.Meerdere malen contact gehad met DHL,maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Nogmaals mijn vraag aan DHL Waar blijf mijn pakketje?
Gewenste Oplossing:
Een onderzoek naar mijn verdwenen pakketje opstarten of een niet-leverbaar bewijs . Zie onderstaande bericht van de afzender:
Beste Gewaardeerde Klant,
Laatste status: geleverd
Laatste tracking-nummer: JVGL06250070001814986125
Volg hier uw bestelling: https://www.dhl.com/de-en/home/tracking.html
Tel: 49 (02284333112) Tel: 1 (800)225-5345 Tel: 49 (0) 22876363704
Onze excuses voor het ongemak met uw bestelling gemarkeerd als geleverd maar niet ontvangen. Om dit snel aan te pakken, neem dan rechtstreeks contact op met de koerier voor een niet-leverbaar certificaat. U kunt de informatie van de koerier hierboven vinden. Dit zal uw terugbetalingsproces versnellen.
Als ik uw terugbetaling verwerk zonder de nodige documenten, wordt deze afgewezen. Ik voel me echt in je situatie, maar dit is een deel van onze standaard procedure.
Dank u voor uw geduld en begrip.
----------------
To: Customer Voghion ([email protected]), Voghion Official Team ([email protected]);
