Mijn Klacht:
15 november , inmiddels is het nu 22.00 uur en er staat nog steeds dat ze onderweg zijn,de hele dag zit je te wachten en dat klopt dus gewoon niet. Echt waardeloos zoiets.
Gewenste Oplossing:
Duidelijkheid en nog eens duidelijkheid. Als iets niet op tijd bezorgd wordt dan ook doorgeven!!!

