Klacht: Voor 3e keer pakket niet bezorgd.

Jan Verhaaf op 03 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de derde keer in korte tijd is een pakket niet bij mij bezorgd. De eerste keer omdat we zogenaamd niet thuis waren, wat niet het geval was. De tweede keer omdat de adresgegevens onjuist zouden zijn. Pakket werd geretourneerd naar verzender. Later werd pakket alsnog bezorgd, maar zonder aan te bellen voor de deur gezet. Vandaag weer een pakket niet bezorgd omdat de adresgegevens weer niet juist zouden zijn. Deze zijn echter volledig juist. Staan goed in de DHL-app. Contact gehad met klantenservice. Het enige wat zij zeggen is: neem contact op met de verzender om een oplossing te vinden. Probleem wordt dus bij verzender/ontvanger gelegd. Slechte service. Meedenken kennen ze niet. Contact werd ook eenzijdig verbroken.

Gewenste Oplossing:

Uitleg hoe e.e.a. ontstaan is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit vaker misgaat met de leveringen. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Jan Verhaaf

1 jaar geleden - Laatste zending: JJD0000900584184682743678 Daarvoor: 3SNGMO2083264801

Reactie van de melder van de klacht Jan Verhaaf

1 jaar geleden - Ook 3SBCS18476632 is, omdat we zgn niet thuis waren geretourneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 januari 2023 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor de zendings nummers. Ik zie dat dit om verschillende bezorgers gaat.

Ik heb deze klacht over de laatste zending meteen voor u doorgezet onder nummer: 17354331. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Helaas kunnen we retourzendingen niet stoppen. Voor een nieuwe zending of oplossing wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Verhaaf