Mijn Klacht:
Volgens bezorging pand verlaten? Woonhuis verlaten?
Ik zie DHL komen aanrijden op het woonerf
Loop naar de keuken om open te doen er komt niemand
Ga naar buiten busje verdwenen
Ik ben hier erg boos over
Gewenste Oplossing:
Als op mijn tijd bezorging opnieuw gedaan word

