Klacht: vicieuze cirkel

Chris Mycom op 20 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23-10-2023 bericht ontvangen dat er een pakketje bij mij bezorgd is. Bij navraag bij buren en afleveringspunt is het pakket niet gevonden. DHL gebeld. En op aanraden van hun de verzender gevraagd. De verzender geeft aan dat DHL het pakket heeft bezorgd en sluit daarmee het onderzoek. DHL bericht, dat zij niet in mijn opdracht een onderzoek mogen starten. En zo krijg ik mijn pakket nooit, want verzender blijft bij bericht dat het bezorgd is, want dit geeft DHL aan en DHL geeft aan geen onderzoek te mogen of eigenlijk willen starten. olgens mij krijgen de medewerkers van DHL goed gevulde kerstpakketten van alle op deze wijze niet bezorgde pakketten.

Gewenste Oplossing:

Opsporing en bezorging van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Beste Chris, Bedank voor uw bericht. U geeft aan het pakket niet te hebben ontvangen en dat er door de verzender een onderzoek is gestart naar de bezorging. Maar dat het pakket nog altijd niet terecht is. Wat is het zendingsnummer van het pakket waarover het gaat en wat is uw huisunummer? Graag zie ik uw reactie tegemoet met de aanvullende gegevens, alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Chris Mycom

1 week geleden - Je zending 3SALX000010078174 van is maandag 23 oktober om 16.44 bij je thuisbezorgd huisarts 16

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 november 2023 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het nummer.

Ik snap de teleurstelling nu de zending nog niet terecht is en u niet verder bent geholpen door de afzender.

Alleen in opdracht van de afzender kunnen wij hier verder achteraan en bijvoorbeeld een onderzoek starten waarin wij navraag doen bij de bezorger. Omdat de verzender financieel verantwoordelijk is en voor u dit pakket heeft verzonden, werken wij in opdracht van hen. Wij mogen dit onderzoek dan ook alleen via hen starten.

Omdat u de klant van de afzender bent, verwijzen we u nogmaals naar hen. Zij horen dit met u op te lossen.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Mycom