Klacht: Verpakking retourzending ernstig beschadigd tijdens transport

Hans de Snoo op 12 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 december 2022 Wandbeugel TV retour gestuurd in een onbeschadigde doos in bruin pakpapier.
Op 29 december meldt DHL dat pakketje niet kan worden afgeleverd.
Op 2 januari pakketje weer terug, op label staat dat klant pakket niet heeft opgehaald. Verpakking zwaar beschadigd, bruin pakpapier niet meer aanwezig en het geheel verpakt in krimpfolie.
De leverancier meldt die dag dat het beschadigde pakket niet meer retour kan worden gezonden.
Op 3 januari DHL – schadeformulier ingevuld.
Op 10 januari meldt DHL per email dat ‘helaas’ geen schadeclaim kan worden ingediend.
Schade bedraagt € 129 plus € 6,75 verzendkosten.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de schade ad € 129 plus € 6,75 verzendkosten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 januari 2023 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mijnheer de Snoo,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Na controle van het zendingsnummer is een case te zien, waaruit u al een antwoord is gestuurd. U kunt reageren op de laatst door DHL gestuurde mail, om uw hulpvraag weer in behandeling te krijgen.

Mijn excuses dat ik u niet via dit kanaal verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

Hans de Snoo

Heeft op 12 januari 2023 om 12:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Een Customer Service Advisor van DHL heeft gemeld geen verder mogelijkheden meer te hebben. Het onderzoek is afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans de Snoo