Mijn Klacht:
DHL zou 3.5 week geleden een pakketje hebben afgeleverd bij onze buren. Pakketje lag niet bij de buren. Contact opgenomen met DHL en onderzoek was negatief. Contact gezocht met de verkoper en ook zij een onderzoek laten uitvoeren, uiteraard ook negatief. Dus bestelling opnieuw verstuurd. Zou vorige week woensdag (20-6-2018) geleverd worden tussen 11-15, om 18u nog niemand. Opnieuw contact mer DHL, bleek bezorger niet vertrokken te zijn. Link gekregen om nieuwe leverafspraak te maken, aangegeven bij servicepunt te laten bezorgen…. status is sinds donderdag 27-6 nog steeds ‘vertraging 1 a 2 dagen, planning wordt gemaakt’ opnieuw contact gezocht met DHL. Pakketje ligt niet op het depot, noch op het servicepunt. Dus wéér verdwenen. Weer contact gezocht met de verkoper maar dat loopt nog. Vandaag zou er een nieuwe levering komen, zelfde leverancier andere bestelling, van DHL tussen 11-15, het is nu 18.45 en weer niets. Opnieuw contact gezocht met DHL, nu wachten op antwoord….. ik ben er nu klaar mee, vandaar mijn klacht op dit medium.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als mijn pakketjes terecht zijn en ik eindelijk mijn bestellingen heb waar ik veel geld (voor mijn doen) voor heb betaald.
