Mijn Klacht:
Blijkbaar kan DHL niet leveren als Adres, huisnummer, Naam correct zijn en alleen het laatste cijfer van een postcode verkeerd is. In mijn geval had 6713BH — 6717BH moeten zijn.
Heb nu voor de 3e keer een bericht ontvangen van levering en de dag er na een bericht ontvangen dat er een sorteerfout blijkt te zijn en leveren niet. Mogelijk is.
Bij track en trace staat er bij details dat adresgegevens zijn hersteld. Dan mag je verwachten dat het goed komt. Maar inmiddels is het weer terug naar sorteercentrum.
Nu eindelijk via telefoon (chat is onmogelijk iemand persoonlijk te spreken want de chatrobot zegt je door te zetten naar levende chatpersoon maar er komt geen verbinding).
DHL medewerker zegt dan dat ze niks kunnen doen en je maar de afzender moet contacten.
Het is schandalig dat je zo wordt afgewinpelt, ze het pakketje blijven sturen met telkens weer dezelfde foutieve postcode.
Dus ze hebben niks hersteld qua postcode en zolang het blijft rouleren en niet terug afzender gaat, weet de afzender van niks.
En sorry maar het is inderdaad heel lastig tegenwoordig , als 3 van de 4 punten correct zijn en de foutieve postcode wel bestaat binnen dezelfde plaats om dat dan te veranderen.
Vakwerk DHL !!
Met vr groet
Hugo
Gewenste Oplossing:
Dat ze het gewoon bezorgen en niet doen alsof ze er niks aan kunnen doen.
