Klacht: Verkeerde Postcode binnen gemeente, kunnen niet leveren

Dersen op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Blijkbaar kan DHL niet leveren als Adres, huisnummer, Naam correct zijn en alleen het laatste cijfer van een postcode verkeerd is. In mijn geval had 6713BH — 6717BH moeten zijn.

Heb nu voor de 3e keer een bericht ontvangen van levering en de dag er na een bericht ontvangen dat er een sorteerfout blijkt te zijn en leveren niet. Mogelijk is.
Bij track en trace staat er bij details dat adresgegevens zijn hersteld. Dan mag je verwachten dat het goed komt. Maar inmiddels is het weer terug naar sorteercentrum.

Nu eindelijk via telefoon (chat is onmogelijk iemand persoonlijk te spreken want de chatrobot zegt je door te zetten naar levende chatpersoon maar er komt geen verbinding).
DHL medewerker zegt dan dat ze niks kunnen doen en je maar de afzender moet contacten.

Het is schandalig dat je zo wordt afgewinpelt, ze het pakketje blijven sturen met telkens weer dezelfde foutieve postcode.

Dus ze hebben niks hersteld qua postcode en zolang het blijft rouleren en niet terug afzender gaat, weet de afzender van niks.

En sorry maar het is inderdaad heel lastig tegenwoordig , als 3 van de 4 punten correct zijn en de foutieve postcode wel bestaat binnen dezelfde plaats om dat dan te veranderen.

Vakwerk DHL !!

Met vr groet
Hugo

Dat ze het gewoon bezorgen en niet doen alsof ze er niks aan kunnen doen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat het vaker verkeerd gaat met de levering van uw zending, doordat de postcode telkens niet klopt. Dat is natuurlijk erg vervelend en ik snap daarom ook goed dat u flink baalt van de situatie. Dit kijk ik graag voor u na. Wilt u mij enkele zendingsnummers doorgeven waarvan de zending om deze reden niet kon worden bezorgd? Deze situaties wil ik graag met elkaar vergelijken, zodat ik hopelijk kan inzien waar het probleem telkens ontstaat. Daarnaast kan het helaas kloppen dat u via onze livechat op dit moment moeilijker in contact komt met een van mijn collega's. Het is namelijk op dit moment erg druk op onze klantenservice. Ik kan u enkel adviseren om het op een later moment opnieuw te proberen, mocht u niet doorverbonden kunnen worden. Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:32 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Sam
DHL Parcel E-care

Dersen

Heeft op 15 mei 2022 om 00:29 geantwoord

Omdat het kansloos os aangezien het palketje inmiddels voor 6e keer is aangeboden en verkeerd wordt gesorteerd, pakketje gaat blijkbaar niet terug afzemder en postcode blijft verkeerd

Alle klachten die gemeld zijn door Dersen