Klacht: verkeerde bezorging pakket

pakketnummer CO359127866DE op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een pakketje besteld uit Duitsland en deze zou door DHL geleverd worden. Duitse DHL heeft het goede adres en postcode. met de overdracht van de Duitse naar de Nederlandse DHL is er een verkeerd adres opgekomen. hierdoor is mijn pakketje op het verkeerdeadres afgeleverd. na telefonisch contact met NederlandseDHL wordt ik door verwezen naar de verzender
helaas kan deze niets voor mij doen omdat zij het goede adres hebben doorgegeven. het probleem is nu dat ik geen pakket heb maar wel betaald en niemand doet hier iets aan. zoek het zelf maar uit

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug of mijn pakketje

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 oktober 2021 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw pakket een foutief adres heeft gekregen en hierdoor verkeerd is afgeleverd.
DHL heeft dit zendingslabel echter niet aangemaakt, dit heeft de verzender bij Deutsche Post in Duitsland gedaan. DHL past het adres niet aan. Vermoedelijk is er bij Deutsche Post iets misgegaan. De verzender kan in dit geval het beste contact opnemen met Deutsche Post hierover. Deutsche Post zal dit dan verder oppakken met DHL Nederland.

Mijn excuses voor dit ongemak en ik hoop voor u dat dit spoedig opgelost zal worden.

Met vriendelijke groet,

Marissa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door pakketnummer CO359127866DE