Klacht: verkeerde bezorging pakket

pakketnummer CO359127866DE op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakketje besteld uit Duitsland en deze zou door DHL geleverd worden. Duitse DHL heeft het goede adres en postcode. met de overdracht van de Duitse naar de Nederlandse DHL is er een verkeerd adres opgekomen. hierdoor is mijn pakketje op het verkeerdeadres afgeleverd. na telefonisch contact met NederlandseDHL wordt ik door verwezen naar de verzender
helaas kan deze niets voor mij doen omdat zij het goede adres hebben doorgegeven. het probleem is nu dat ik geen pakket heb maar wel betaald en niemand doet hier iets aan. zoek het zelf maar uit

mijn geld terug of mijn pakketje

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 oktober 2021 om 12:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw pakket een foutief adres heeft gekregen en hierdoor verkeerd is afgeleverd.
DHL heeft dit zendingslabel echter niet aangemaakt, dit heeft de verzender bij Deutsche Post in Duitsland gedaan. DHL past het adres niet aan. Vermoedelijk is er bij Deutsche Post iets misgegaan. De verzender kan in dit geval het beste contact opnemen met Deutsche Post hierover. Deutsche Post zal dit dan verder oppakken met DHL Nederland.

Mijn excuses voor dit ongemak en ik hoop voor u dat dit spoedig opgelost zal worden.

Marissa
DHL Parcel E-care