Mijn Klacht:
pakketje 2x aangeboden maar weer meegenomen terwijl er mensen thuis waren op de 1e dag en op de 2e dag hing er een brief met “graag aflveren bij buren van nr 52”.
Vervolgens krijg ik briefje in brievenbus dat ik pakketje op kan halen bij servicepunt. Na bellen met servicepunt blijkt dat ze mijn zendingnummer niet kunnen vinden. Ik heb het bedrijf gebeld dat het verstuurd heeft en zij krijgen het terug gezonden. Ik rijd dus voor niks naar bedrijventerrein (uur rijden) omdat op het kaartje stond dat ik het daar af kon halen.
Gewenste Oplossing:
- afleveren bij buren als ik daarom vraag
- goed checken of iemand wel thuis is
- geen foutieve melding met onvindbare zendingnummers in brievenbus

