Mijn Klacht:
Wij verwachtte een pakketje , bij thuiskomst bleek dat er een pakketje bij de buren was achter gelaten , maar dat was een pakketje van een compleet ander adres en huisnummer .
Gedacht dat de chauffeur daar wel achter zou komen tijdens zijn verdere rit , want ons pakketje lag nog in z’n wagen en hij moest een pakketje missen wat hij verkeerd had bezorgd .
Wij hebben via de DHL chat geprobeerd het een en ander te achterhalen ..ergenis wat die chat betreft , ook werd er aangegeven dat een klacht ingediend moest worden bij de afzender.?? te gek van woorden.
Ook de chauffeur niet meer terug gezien en ook de volgende dag niet .
Toch via de chat gevraagd of klantenservice met ons contact zou willen opnemen ..de reactie was ..Nee u moet ons maar bellen ….ongelooflijk dit , ook al omdat je daar dan €1.00 voor in rekening gebracht word buiten je normale belkosten.
Kregen 2 dagen later bericht dat de DHL chauffeur bij ons was langs geweest met ons pakje ..waren allebei thuis , niemand gezien en ook geen briefje dat het bij de buren zou liggen ..erg ongeloofwaardig …
Even later een bericht dat DHL ons pakje had afgegeven bij een service punt .
Daar hebben wij het pakketje opgehaald.
Met het verkeerd bestelde pakje daar gevraagd dit aan de chauffeur mee te geven .
Er werd mij verteld meerdere klachten over DHL te krijgen ..en ook dat ze het pakje niet konden aannemen omdat het al gescand was geweest….en ook niet zo aan de chauffeur kon worden meegegeven ..
Op mijn vraag wat dan werd gezegd het zelf te gaan bezorgen of maar kijken wat u er mee wilt doen en desnoods weg te gooien ??
Mijn ergenis over DHL is het feit dat er betaald moet worden om hun klantenservice te kunnen bellen ,zij weigeren om de klant terug te bellen , en er ook geen mogelijkheid is om schriftelijk een klacht in te dienen .
Eigenlijk een goede zaak voor het TV programma Radar …
Hopelijk krijg in nog een reactie over deze melding.
Gewenste Oplossing:
Dat er op de website van DHL , een klachtenformulier beschikbaar is , en daarbij dat er ook geen betaling nodig is om klantenservice te kunnen bellen.
Ook het feit dat bij klachten de afzender dit moet aankaarten is van de gekke , want ze gaan ervan uit dat dit webshops zijn , terwijl particuliere afzenders tegen de zelfde problemen aanlopen .
