Klacht: Verkeerd pakket door beschadiging

Ellen Boon op 21 juni 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 5/ dagen vertraging zou zaterdag een pakket met schoenen worden bezorgd, mijn schoondochter nam het aan ook een voor de overburen. Het was echter een klein pakketje van 12×12 cm en geen schoenendoos in een andere doos maar met 2 handvaten Aan de onderkant een sticker dat wegens beschadiging je het controleren of weigeren. Het originele etiket met schoenen zat er wel op, Ik heb geprobeerd contact met DHL op te nemen maar het chatten bood geen oplossing door vragen en antwoorden met computer. Maandagochtend gebeld maar na 11 minuten a € 1 per minuut nog niemand gesproken en ik kan ook geen e-mail adres vinden, Hoe krijg ik mijn schoenen .

Het bedrag en verzendkosten van de schoenen en € 11 - telefoonkosten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Wat vervelend zeg, je hebt dus het verkeerde pakket ontvangen? Dat mag natuurlijk niet zomaar gebeuren. Mag ik het zendingsnummer van jouw pakket en jouw postcode en huisnummer? Zodat ik met je mee kan kijken naar deze levering. Daarnaast is onze bellijn 1 euro per gesprek, niet per minuut. Ik begrijp dat het vervelend is dat dit geld kost, maar gelukkig minder dan dat je dacht. :) Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 juni 2022 om 10:53 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Dani
E-care Customer Service

Ellen Boon

Heeft op 25 juni 2022 om 12:53 geantwoord

Het wordt uitgezocht waar het verwisselde pakket nu is maar heb nog geen bericht ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Boon