Klacht: Verdwenen oakket

Christa264 op 03 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket word niet geleverd

Ik wil graag weten welke bezorger daar is
Want er verdwijnen zovetl.pakjes

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag Christina V/D Linden, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat op uw adres de bezorging te wensen overlaat. Om de bewuste chauffeurs aan te kunnen spreken hebben wij een zendingsnummer nodig. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de aan te vullen informatie. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Christa264

8 maanden geleden - 3SWLT0030105735

DHL

Heeft op 03 augustus 2023 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag Christa V/D Linden,

Hartelijk bedankt voor het doorgeven van het gevraagde zendingsnummer.

Na controle van dit nummer is te zien dat het pakket alleen een aangemaakt label laat zien. Deze is 30 dagen geldig voor het sturen van een pakket.
Bij de afzender van dit pakket kunt u vragen of het al is overhandigd aan DHL. Is dat het geval, dan is het aan de afzender om een onderzoek aan te vragen om het pakket te kunnen traceren en geleverd te krijgen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Laura
DHL Parcel E-care