Klacht: Veel te hard rijden niet wachten op de fietsers

Jan Goedegebuure op 24 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo.wij komen op de fiets netjes achter elkaar .rij er nog auto achter ons.komen wij bijna op kruispunt schoolstraat bij speeltuin rechts staan nog auto’s geparkeerd.komt busje dhl. Links de straat in rijden ziet ons en de auto rij gewoon door terwijl hij ons ziet fietsen mijn man kon net stoppen anders lag hij op de grond wij konden niet uitwijken.mij man is achter de bestuurder gegaan.hij stopte om half 3 op de voor straat in sint annaland.ik vindt het onverantwoord hoe hard ze rijden ze denderen door dorp.er waren nog meer mensen en zeiden die rijden altijd zo hard..ik denk totdat er iets gebeurt dan is het te laat.ik hoop dat de bestuurder toch eens aangesproken wordt. Gr Jan goedegebuure

Dat alle busjes van wie dan ook eens fatsoenlijk gaan rijden .er zijn zoveel kinderen en op de op en af ritten zachter van de woonerf gaan

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht met de melding over een gevaarlijke verkeerssituatie veroorzaakt door een van onze chauffeurs. Uiteraard horen de chauffeurs van DHL zich te houden aan de geldende verkeersregels en krijg ik graag een , mogelijk , genoteerd kenteken nummer of een adres en dag met tijdstip waar een pakket is bezorgd. Alleen op die manier is een chauffeur te achterhalen om deze aan te laten spreken op de verkeersveiligheid. Alvast bedankt voor de genomen moeite en uiteraard mijn excuses vast voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Laura DHL e-care

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 november 2021 om 12:57 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden hebben wij geantwoord op uw vraag. Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, zal ik dit nu sluiten.
Mocht u de gegevens nog willen doorgeven, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Lisa
Webcare DHL Parcel