Mijn Klacht:
Ik ben nog nooit z’n slechte post bedrijf tegen gekomen in me leven.
Ik heb dinsdag 5 mei in de avond een pakket besteld, en er werd gezegd dat ze rond 11:00 en 15:00 op woensdag zouden komen, dan was ik gewoon heel de dag thuis, en zie ik ineens een brief in m’n brievenbus , vandaag troffen wij niemand thuis, dus ik dacht van ja, dat kan gebeuren ik heb toen de afspraak gewijzigd naar Vrijdag 8 mei, met dezelfde tijdstip, en toen precies weer hetzelfde verhaal, ”vandaag troffen wij niemand thuis” Terwijl ik letterlijk heel de dag thuis was, ik heb niet eens 1x de deurbel gehoord, en dan word m’n pakket vervolgens aan me buren geleverd, waar ik totaal niet mee praat of wat dan ook, en vervolgens zijn ook niet eens thuis… sorry maar ik vind dit echt onacceptabel
Gewenste Oplossing:
Wanneer jullie je aan de afspraken houden en leren aanbellen of als het moet zelfs een paar keer op het raam kloppen of de deur

