Mijn Klacht:
Ik kreeg gister een briefje in de bus “vandaag troffen we niemand thuis” Vervolgens hebben mijn huisgenoten geprobeerd de site te bereiken. Deze was uit de lucht.
Daarna de klantenservice gebeld welke dit bevestigde, maar er niks aan kon doen.
Nu probeer ik de zending te laten bezorgen bij mijn overburen.
Pakt het systeem het niet omdat volgens de klantenservice de overburen te ver uit de buurt wonen.
Terwijl er alleen word aangegeven dat het in dezelfde straat moet zijn.
Gewenste Oplossing:
Als de site werkt naar behoren en het wel bij mijn overburen kan laten bezorgen ik dus niet naar een parcelshop moet rijden om het pakket af te halen.

