Klacht: “vandaag 11-4 troffen wij niemand aan”

R.Geurts op 13 april 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 13 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste R.Geurts, Wat ontzettend vervelend dat de bezorger niet eerst aanbelde maar direct de kaart in de bus deed. Dat is absoluut niet de manier zoals een pakket aangeboden dient te worden. Ik wil u daarom dringend verzoeken om deze...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 13 april 2015

Een klant van DHL merkte op dat de bezorger geen poging deed om aan te bellen of te kloppen, terwijl hij thuis was. In plaats daarvan ontving hij een briefje met de mededeling dat er niemand aanwezig was. Na een gesprek met de bezorger werd afgesproken dat deze later op de dag terug zou komen.

Mijn Klacht:

Ik zit in de woonkamer naar buiten te kijken en zie de bezorger van DHL. Ik denk hij belt aan maar nee hij duwt een briefje in de brievenbus met de mededeling dat er niemand aanwezig was. Hij heeft niet aangebeld of op de deur of raam geklopt .Ben naar hem toe gegaan,hij was duidelijk verrast en na een gesprek zei hij dat hij s’middags terug kwam. Op het briefje in de bus stond al Maandag tussen 14.00 en 18.00 aangevInkt.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger vandaag werkelijk terug komt en niet maandag ofzo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 april 2015 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R.Geurts,

Wat ontzettend vervelend dat de bezorger niet eerst aanbelde maar direct de kaart in de bus deed. Dat is absoluut niet de manier zoals een pakket aangeboden dient te worden.
Ik wil u daarom dringend verzoeken om deze klacht ook bij de verzender van dit pakket te melden.
Via de verzender is het namelijk mogelijk om de bezorger officieel op zijn afleverwijze aan te spreken.

Uit onze gegevens blijkt dat de bezorger ook helemaal niets heeft afgeleverd en dat de zending vandaag nogmaals wordt aangeboden tussen 1400 – 1800 uur.
Ik wil u oprecht mijn excuses aanbieden dat de bezorger uiteindelijk helemaal niet heeft geleverd afgelopen zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Raffaele
Webcare Advisor
DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM