Mijn Klacht:
Ik zit in de woonkamer naar buiten te kijken en zie de bezorger van DHL. Ik denk hij belt aan maar nee hij duwt een briefje in de brievenbus met de mededeling dat er niemand aanwezig was. Hij heeft niet aangebeld of op de deur of raam geklopt .Ben naar hem toe gegaan,hij was duidelijk verrast en na een gesprek zei hij dat hij s’middags terug kwam. Op het briefje in de bus stond al Maandag tussen 14.00 en 18.00 aangevInkt.
Gewenste Oplossing:
Als de bezorger vandaag werkelijk terug komt en niet maandag ofzo.

