Mijn Klacht:
Dít is deel 2 van mijn klacht. Nadat ik s’morgens de bezorger had aangesproken dat ik thuis was en het pakket in ontvangst kon nemen zij hij tegen mij dat het een groot pakket was en dat zijn auto niet in de buurt stond, vervolgens maakte hij met mij een afspraak dat hij om 13.00 uur terug zou komen om het pakket te bezorgen. Ik heb gewacht tot 14.30 uur. Geen DHL te zien. Ik vind dít niet kunnen en ben zeker van plan om geen gebruik te maken van de diensten van DHL EN ZIJN NIET GEMOTIVEERDE PERSONEEL.
Gewenste Oplossing:
ALS alle afspraken na gekomen worden. En klanten niet voor de gek worden gehouden door een nieuwe afspraak te maken voor de zelfde dag daar iedereen weet dat koeriers een route hebben en zeker niet terug komen.

