Klacht: Van kastje naar de muur

OplossingAUB op 20 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL heeft na wijzigen van mijn bezorging het pakket kwijt gemaakt. Als ik contact op neem met DHL wordt ik naar de verzender verwezen. De verzender zegt doodleuk dat het pakket bij het locale distributie centrum is en ik DHL moet contacten. Ergens begrijp ik dat want DHL raakt het kwijt.
Wat een gezeik, ik word al meer dan een week heen en weer verwezen.
DHL neem eens verantwoordelijkheid voor iets dat jullie kwijt maken en los het met mij op.

Gewenste Oplossing:

Zoek het pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 november 2023 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedank voor uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket na vertraging vermist is geraakt.

Wat vervelend dat u nog altijd aan het wachten bent op dit pakket en er geen updates meer volgen in de TrackTrace.

Helaas heb ik op dit moment geen zicht wanneer het alsnog geleverd kan gaan worden. Verdere navraag is nodig naar uw zending omdat het op dit moment niet klaarligt in uw regio.

Mogelijk is het per ongeluk retour afzender gegaan. Vandaar het advies opnieuw contact op te nemen met de verzender en hen te vragen het onderzoek op te starten naar uw pakket dat niet is aangekomen.

De verzender zal dit vervolgens verder met ons gaan oppakken en u informeren over de status van het onderzoek en wat dit betekent voor uw bestelling.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, excuses voor het ongemak en succes in uw contact met de verzender.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

OplossingAUB

Heeft op 21 november 2023 om 08:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ben weer terug bij af, van kastje naar de muur terug naar het kastje. De frustratie is enorm. DHL zegt dat de verzender een onderzoek moet starten en de verzender zegt een afspraak te maken met DHL voor levering. Ik word hier niet goed van.

Alle klachten die gemeld zijn door OplossingAUB