Mijn Klacht:
Gisteren (09-06-2017) Zouden wij een bestelling krijgen via DHL. Het zou bezorgt worden tussen 14.00 uur en 18.00 uur. Uiteraard waren we tussen deze tijdstippen thuis en de deurbel werkt ook. Op de Track and Trace gekeken en daar stond dat we \”niet thuis waren\”. Vreemd en heb dus de deurbel gecontroleerd en deze werkt optimaal.Het schoot me in het verkeerde keelgat dat er schijnbaar als enige conclusie mogelijk is dat we \”niet thuis waren\”. Dat waren we wel en dus vind ik dit een valse beschuldiging. Contact via de telefoon kan alleen tegen betaling van een Euro….Desondanks toch gedaan en daar werd gezegd dat er een briefje in de bus zou moeten zitten. Dit bleek ook niet het geval;. Weliswaar kreeg ik excuses en er werd de belofte gedaan dat het vandaag tussen 09.00 uur en 13.00 uur zou worden bezorgd. Tot mijn stomme verbazing zie ik per ongeluk op de mail dat het tussen 11.00 uur en 15.00 uur bezorgd gaat worden.Ik heb ze gemaild want ik ga niet nogmaals een Euro geven om contact met ze te mogen hebben. Ik heb gezegd dat ik na 13.00 uur niets meer aan neem en dat de zending retour kan wat mij betreft.
Het is inmiddels 13.00 uur geweest en ik heb nog niets ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Als DHL uitgebreid excuses aanbiedt. Hoewel ik geen zaken meer wil doen met dit bedrijf.
