Klacht: Tweemaal Ontvanger niet thuis terwijl ik wel thuis was

op 16 mei 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou mijn pakket bezorgd worden en dat was blijkbaar niet gelukt. Ik was gewoon thuis geduldig te wachten en na een tijdje geen bezorger aan de deur gehad. Ik keek opnieuw naar de status van mijn verzending: heel dat ik niet thuis was. Bij zulke gevallen krijg je dan een briefje thuis dat ze langs zijn geweest – maar nee. Helemaal niets gekregen.
Vandaag was de nieuwe bezorgpoging en precies dezelfde situatie als gisteren. Geen pakketje en dus geen briefje.
Er wordt nu zeker aangeraden dat ik een DHL afhaalpunt moet kiezen, zodat ik het zelf op kan halen. Twee geduldige dagen heeft mij tijd gekocht EN ik moet volgens DHL het zelf afhalen? Waarom zou dat moeten als ik gewoon netjes thuis wachtte op mijn pakketje?

Duidelijke uitleg hoe dit is gekomen, een compensatie voor alle 6 uren dat ik geduldig heb lopen wachten thuis en dat de bezorger ontslagen wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 mei 2018 om 14:46 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat uw thuis op uw zending zit te wachten en u ziet een niet thuis melding. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Hiervoor mijn oprechte excuses. Op basis van de informatie in mijn systeem durf ik niet te zeggen wat er is mis gegaan. Ik heb hiervan direct melding gemaakt. Uw zending staat vandaag gepland voor levering tussen 18.00 en 21.00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw zending heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door W_S