Mijn Klacht:
ik heb twee pakketjes via DHL geretourneerd aan Bestseller. Atlhans, geprobeerd. Aangezien de verwachte retourmelding van Bestseller uitbleef, heb ik aan de hand van de trackentrace nummers inmiddels 3x telefonisch contact gehad met DHL en ook Bestseller. DHL zegt dat de pakketjes liggen in hun sorteercentrum te Hengelo. Maar daar liggen ze en gaan dus niet retour naar Bestseller. DHL beweert dat Bestseller klant is en onderzoek moet instellen. Bestseller zegt: nee, sinds kort werken we met Post.nl, we hebben geen contract met DHL en dus moet je bij DHL zijn. DHL gijzelt nu mijn retouren. Ze worden niet richting Bestseller doorgestuurd, noch op mijn verzoek retour naar mij gezonden. Noch kan ik zelf fysiek de pakketjes bij het sorteercentrum ophalen zodat ik ze zelf via Post.nl kan retourneren. Met de rug tegen de muur, beide organisaties bewegen geen millimeter de goede kant op en ik kan verder niets beginnen. Overigens zowel aan DHL als Bestseller de beide trackandtrace nummers doorgegeven, beide partijen weten dus waar de pakketjes zijn maar doen niets!! Ongelooflijk stupide.
Gewenste Oplossing:
OF DHL stuurt de pakketjes nu eindelijk door naar Bestseller. Sinds 18 juni 2018 liggen ze op sorteercentrum Slootstraat Hengelo te liggen. OF DHL stuurt ze retour naar mij. OF DHL geeft aan dat ik ze zelf fysiek kan ophalen op een dag en tijd zodat er beweging in de hele zaak komt. DHL gijzelt nu deze pakketjes onrechtmatig!
