Klacht: tot 2x toe volgens track en trace pakket bezorgd, maar niet het geval

op 14 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik wil graag een klacht indienen over de DHL bezorgen in Rijswijk, straat Dr H Colijnlaan. Tot 2x toe staat er in de track en trace dat het pakket bij mij is bezorgd maar dit was niet het geval, ook niet bij de buren bezorgd en geen briefje in de brievenbus waar het dan wel is bezorgd. Ik zit met spoed op dit pakketje te wachten en dit geeft onnodig veel stress als onduidelijk is wat het pakketje is gebleven. Geen probleem als het bij de buren is bezorgd, maar ik woon in een flat, met nogal veel buren en dan zou het fijn zijn om te weten bij WELKE buren het is bezorgd. en dat is nu een groot mysterie.

Dat de pakketjes in de toekomst goed worden bezorgd, dus ofwel bij mij (ik was gewoon thuis) ofwel bij de buren met een briefje in de brievenbus waar het pakket is afgeleverd zodat ik het zelf kan ophalen. Ik denk dat er geen besef is bij de bezorgers hoeveel stress dit kan geven als je erg op een pakketje zit te wachten.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 februari 2020 om 13:14 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Ik wil je daarom ook mijn excuses aanbieden en ga ervan uit dat het in de toekomst niet meer voor zal komen.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 februari 2020 om 14:27 geantwoord

Dit is geen oplossing, als het 1 keer gebeurt, dan is het toeval, maar het is nu 2x achter elkaar gebeurd.. ik zou liever zien dat er met de bezorger wordt gesproken zodat het zeker in de toekomst niet weer gebeurd

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmiebeer