Mijn Klacht:
Op 8.11.2014 kocht ik bij Bolland & Marotz een schilderij. Vandaag, 22.12.2014, ben ik terug bij af; het pakket (sendungsnummer 960749054762) is terugbezorgd (na 1,5 maand) bij de veiling om 12.16 uur. Wat moet ik hier in vredesnaam mee beginnen? Ik ben ten einde raad. Is dit een professionele organisatie? Ik word hier heel verdrietig van. De Nederlandse DHL geeft aan dat ze niets te maken hebben met de Duitse DHL en met die laatste krijg ik geen direct contact. Het is te gek voor woorden en ik krijg er thuis nog ruzie om!! WAARDELOOS. Ik heb nota bene dagen zitten wachten uit angst de aflevering te missen.
Gewenste Oplossing:
als dat pakket eindelijk na twee dagen bij mij is afgeleverd en als dat niet mogelijk is, retournering van mijn geld (556 euro)

