Klacht: terug betalen

op 09 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb samen met mijn zus 2 pakken besteld, voor beide pakken moest €47,58 worden betaald
ik heb dit 3 keer moeten betalen..
we hebben gebeld naar DHL en die zeiden dat we een mail moesten met de screenshots dat het van me rekening af was, dit hebben we gedaan
hier hebben we geen antwoord op gehad dit was 1617 oktober
21 oktober heeft mijn zus gebeld met de vraag hoe en wat..
er werd tegen haar gezegd dat ze ongeduldig was en dat het de week erna uitbetaald zou worden ik heb nog niks terug en ze zijn erg onbeleefd en niet duidelijk!!!

als ik mijn 47,58 terug heb

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Geachte mevrouw Sonderman,Mijn excuses het is zeker niet de bedoeling dat er 3 keer betaald wordt voor een zending, Eenmaal is toch echt voldoende. Vervelend om te horen dat de terug betaling niet verloopt zoals hoort en jij zo lang op de twee betalingen moet wachten. Kun je mij informeren om welk zendingsnummer het gaat? Dan ga ik voor jou kijken wat het probleem is omtrent de terug betaling en dit zo snel mogelijk recht zetten. Alvast bedankt voor de informatie.Met vriendelijke groet, Joyce DHL Express Nederland

Reactie van de melder van de klacht danielle sonderman

1 week geleden - ik heb 3 keer betaald 1 keer voor mijn pakket en 2 keer voor het pakket van mijn zus! het gaat dus om 1 keer 47,58 wat ik terug moet krijgen ik weet niet welk van alle cijfers het zending nummer is, ik denk dat het onderstaand nummer is 31650463332

Bericht van DHL

1 week geleden - Beste Mevrouw Sonderman,31650463332 is helaas geen zendingsnummer van ons, Ik ben opzoek naar de 10 cijferige code waarmee u de zending kon traceren, U vind deze terug in originele emails omtrent de betaling van uw zending.Mijn excuses voor het ongemak, Zonder kunnen wij helaas niet na gaan om welke zending het gaat.Met vriendelijke groet, Joyce DHL Express Nederland

Reactie van de melder van de klacht danielle sonderman

1 week geleden - ik heb een waybill nummer 8279556423 dit is 10 cijferig en stond in elke email! hoop dat dit de goede is bedankt

Bericht van DHL

5 dagen geleden - Beste Mevrouw Sonderman,Voor de zending met nummer 8279556423 zie ik maar 1 keer een douane betaling? Kan het zijn dat er nog een zendingsnummer is waar dubbel voor betaald is? Mocht je meer informatie kunnen aanleveren heel graag of heb je een bewijs dat er wel dubbel betaald is voor deze zending?Met vriendelijke groet,Anoek DHL Express

Reactie van de melder van de klacht danielle sonderman

5 dagen geleden - ik kan via hier geen foto’s bijvoegen is er ergens anders waar ik dit kan doen? en ik heb toen een mail gestuurd naar mensen die terug storten doen met de screenshots van mijn afschrijvingen erbij!!mvg danielle

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 november 2019 om 13:01 geantwoord

Beste Danielle,

Contact op klacht.nl loopt een beetje langzamer. De verdere klachtafhandeling kan het beste via één van de contactmogelijkheden die DHL Express zelf via hun site biedt. Via Klacht.nl zijn we inderdaad wat beperkt in de mogelijkheden. Mijn advies zou zijn om hier even te kijken:

https:www.dhlexpress.nlencontact_form

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door danielle sonderman