Klacht: Teleurstellende bezorging, afhandeling en oplossing van DHL

op 13 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht

Hier onder mijn gehele verhaal met de “oplossing” van DHL, Wat ondertussen nog steeds niet is opgelost…

Via track en trace van dhl parcel mijn pakket kunnen volgen. Zou woensdag 7 feb geleverd worden, niets…. Weer gekeken op track en trace, het werd donderdag 8 feb tussen 8:00-18:00 , weer niets. Gebeld met dhl parcel. Nee sorry verkeerd gesorteerd, morgen krijgt u het pakket. Dit was laat op de avond pas zichtbaar op track en trace. Vrijdag 9 feb tussen8:00-18:00 bezorgd. Ik heb om 18:00uur gebeld naar dhl of ze het vandaag nog redden. Nee het was weer verkeerd gesorteerd… Informeer mij dan!!!! Het is nu 22:25 en nog steeds staat er op track en trace dat het vandaag geleverd wordt. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat het nu waarschijnlijk maandag wordt… Nu zaterdag ochtend staat er op track en trace dat het maandag geleverd wordt tussen 8:00-18:00, weer een dag thuis blijven?? Wat een prutsers zeg… Volgens mij zijn ze mijn pakket gewoon kwijt. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt met Postnl of Ups. Voor mij nooit meer dhl, wat een amateurs zijn dit, hoor zo veel klachten over dhl Ik snap niet dat hier niets meegedaan wordt. Elke keer is het excuses dat het overmacht is, tuurlijk, misschien klopt de organisatie gewoon niet… Maar goed je staat gewoon machteloos en moet steeds maar afwachten….

Gewenste Oplossing
Gewenste Oplossing
Gewoon eerlijke, duidelijke en up to date informatie van dhl en maandag 12 feb mijn pakket in huis met excuses of tegoed koming voor de irritatie van dit alles.

Oplossing van DHL 10 februari 2018 om 12:26
Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat uw pakket zoveel vertraging heeft šŸ™ We zijn uw pakket zeker niet kwijt, het is tijdens het sorteren richting het verkeerde depot gegaan.
De verwachting is inderdaad maandag. Het best kunt u even contact opnemen maandag ochtend om te vragen of het inderdaad maandag komt. Hopelijk heeft u het pakket snel in handen!

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Gaat u akkoord met de geboden oplossing?
Nee

Uw mening over de oplossing…
Feedback van M jansen 10 februari 2018 om 15:59
Wijzigen
Dit is geen oplossing wat er geboden wordt, maar weer een twijfelend antwoord…
Ik wil nu gewoon zekerheid dat mijn pakket maandag in mijn bezit is. Hoe weet DHL of mijn pakket niet zoek is, ik heb niet mijn pakketnummer doorgegeven bij klacht.nl…
De verwachting is nu maandag.. tja dat was het ook woensdag, donderdag en vrijdag. En ja ik heb diversen keren zelf gebeld over de status. Als DHL echt “ballen” heeft sturen jullie maandag een koerier, waar vandaan mijn pakket nu ook ligt. Volgens de track en trace, Utrecht, Den Haag, Amsterdam, Den Haag, Amsterdam…

Gewenste Oplossing:

Het is nu maandag en nog steeds geen pakketje. Het word nu weer dinsdag... Wederom DHL gebeld. Ja spijtig dat het er niet is, maar u moet de afzender een onderzoek laten starten... Hoezo, DHL maakt er toch een rommel van... Wat een omgekeerde wereld dit. Wees eens eerlijk naar jullie klanten toe en toon eens zelf initiatief, jullie zien ook op de track en trace dat het pakketje steeds van links naar recht gaat behalve naar de ontvanger... Heel teleurstellend, irritant en frustrerend is dit voor klanten...
Nu graag zsm een oplossing voor dit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 februari 2018 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Begrijpelijk dat u hier niet blij mee bent.
In eerste instantie gaan we er natuurlijk vanuit dat een pakket de volgende (werk)dag alsnog geleverd wordt. Als dit niet zo is zou er uitgezocht moeten worden wat er precies mis is gegaan. Er zal dan een onderzoek gestart moeten worden via de verzender (zij zijn onze directe opdrachtgever en kunnen dit dan aan ons doorgeven). Hoe vervelend het ook is, u zal dit dus echt even moeten melden bij de afzender. Helaas heb ik niet direct een oplossing voor u maar dit is de manier waarop het zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M jansen