Klacht: Super Slechte ‘klantensevice’

eugmen op 11 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe firma TEMU die voordelig spullen levert à la Alie. Bezorgen via DHL Parcel. Krijg bericht dat het in de brievenbus is bezorgd. Daar ligt niets, noch op andere plekken om het huis, noch bij de buren. DHL gebeld: ‘Nee, zij kunnen geen onderzoek opstarten dat moet TEMU doen. Naar hun site, wordt je doorverwezen naar, u raadt het al, DHL! Het bekende van het kastje-naar-de-muur en terug. Lang in de wacht als je belt en GEEN oplossing. Wat een nare methodes tegenwoordig. Alles wordt afgeschermd, zodat je ontmoedigd wordt om contact te krijgen. Vaak tel. niet aanwezig… of je moet het doen met een chatbot…Hier wél telefonisch bereikbaar, maar meedenken voor een oplossing? NO WAY. Wat een tijd kost dat weer allemaal!

Spullen achterhalen bij de chauffeur, die doodleuk meldde dat het in de brievenbus was bezorgd!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 juli 2023 om 15:48 geantwoord

Goedemiddag,

Dank voor uw bericht. Allereerst mijn excuses dat het pakket niet zoals vermeld is afgeleverd in de brievenbus. Ik kan me voorstellen dat u hier allesbehalve blij mee bent.
In dit geval is het echter zo dat alleen de verzender, TEMU, een onderzoek bij ons mag aanvragen. Dit omdat zij onze betalende klant en opdrachtgever zijn. Zodra de verzender contact met ons opneemt, doen wij uiteraard navraag bij onze bezorger om dit zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak; ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Lize
DHL Parcel E-care

eugmen

Heeft op 11 juli 2023 om 15:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is geen oplossing!

Reactie van de melder van de klacht eugmen

7 maanden geleden - Net geschreven..?

Reactie van de melder van de klacht eugmen

7 maanden geleden - Net geschreven..

Alle klachten die gemeld zijn door eugmen