Mijn Klacht:
Zondag op een website iets leuks voor mezelf gekocht. Maandag netjes track en trace code gekregen van het pakketje. Gister middag tussen 14.00 en 18.00 kon hij komen. Omdat ik heel enthousiast was met pakketje, hele middag in huis geweest. Zelfs niet de achtertuin in geweest zodat ik zeker wist dat ik de bel zou horen. Om 16.00 nog geen bezorger, dus ik mijn track en trace code bekijken, staat er status bezorgd. Niemand hier aan de deur geweest. Contact opgenomen met DHL, dan lag het bij mijn buren. Ik naar mijn buren, niemand heeft iemand van DHL gezien. Dus weer gebeld, kunnen ze niks voor me doen. Ik gevraagt of ze contact op kunnen nemen met bezorger zodat hij het huis kan omschrijven zodat ik ongeveer weet waar het dan bezorgd moet zijn, maar krijg te horen dat DHL niet weet welke bezorger waar rijd.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn pakketje. Is voor mij veel geld en heb er lang naar uit gekeken.

