Klacht: Spookpakket ????

op 31 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 maart via partner van BOL een bestelling geplaatst.
Kreeg bericht dat bestelling is verzonden .
Aangemeld is bij DHL met track trace code.
Daar begint de reis vanher pakket , zelfs dat het is opgehaald door bezorger
en dat er nu een planning wordt gemaakt .
Daarna wordt het stil.
DHL gebeld …… want bij hun is het pakket immers verdwenen!
U moet afzender bellen mevrouw,kreeg ik als antwoord.
Ik heb afzender gebeld maar die had het toch echt afgeleverd , zie hier ook
bewijs van en het hele reis traject van het pakket !!!
Waar is mijn pakket ??..

Gewenste Oplossing:

Als ik pakket binnen krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 maart 2020 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat mijn collega u heeft doorverwezen naar de afzender, maar dat de afzender de zending bij ons heeft ingeleverd en dat wij dit verder voor u uit moeten zoeken.

Ik zie dat uw zending inmiddels gesorteerd is en gearriveerd is op de CityHub in uw regio. Het zal vandaag dus worden bezorgd.

Wel wil ik u uitleggen dat wij een verzoek nodig hebben van de opdrachtgever (verzender) indien wij verdere actie moeten ondernemen omtrent het vinden van een zending. Dat is de reden waarom u het advies had gekregen om dit te melden bij de afzender, juist zodat wij het verder voor u kunnen uitzoeken.

Gelukkig is het nu niet meer nodig! Sorry voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Kamile

Alle klachten die gemeld zijn door nettyie