Klacht: (SPOOKPAKKET) Pakket spoorloos!!!!!

Bryandax op 31 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week 3 dagen gespendeerd om uit te vinden waar me pakket gebleven is. Op maandag 23-07-2018 word er een briefje door de brievenbus gedaan dat ik niet thuis ben maar de hele dag al beneden zit. De bel doet het namelijk niet dus ben bewust thuis gebleven, buren waren thuis daar is ook niks vernomen.
Dan neem je maar een 2de dag vrij om uit te kijken naar je pakket want dat zou volgens het formulier de volgende dag op dinsdag 24-07-2018 tussen 11.00 en 15.00 geleverd worden om 16.00 nog steeds geen pakket. Dus dan maar bellen met DHL waar je gelijk minimaal 15 minuten in de w8 gegooid word. Daar word verontwaardigd gereageerd met de mededeling dat het pakket terug gestuurd naar het distributie centrum en daar zoek is geraakt door herlabeling. De volgende dag weer bellen voor duidelijkheid..weer 15 minuten in de w8 weer je verhaal uitleggen ik zit u nog even in de w8 op het moment dat ik de mevrouw in kwestie weer hoor word de verbinding verbroken. Dus voor de tweede x weer in de w8 minimaal 15 minuten nog een x je verhaal uitleggen. Op dat moment krijg ik te horen dat het pakket op maandag 23-07-2018 niet eens bij de koerier in de wagen heeft gelegen. Wat heel raar is want de des betreffende koerier laat wel een formulier achter dat het pakket de volgende dag tussen 11.00 15.00 geleverd zou worden VREEMD!!! Dat noemen ze een manco melding blijkbaar. Ondertussen krijg ik vandaag een melding van de afzender dat er nog steeds niks vernomen is van dhl en de artikelen die ik besteld had 2 van de 10 nog maar voorradig zijn. Ik ben goed pissig en wil duidelijker welke lamlul der met mijn spullen loopt. Dhl voelt zich niet verantwoordelijk want dat is de afzender volgens de telefoniste. Ik moest daarom ook zelf maar kontact zoeken met de afzender om een onderzoek in te stellen. De afzender houd mij netjes op de hoogte met alles, maar dhl laat me zitten met een hoop woede en teleurstelling.

Gewenste Oplossing:

Als ik me spullen netjes binnen krijg zo niet een compensatie van dhl voor de 3 verloren dagen. En ontslag voor de koerier die onverantwoord met mijn spullen om is gegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 juli 2018 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat de bezorging van uw pakket op deze manier is verlopen. Ik zie inderdaad in ons systeem dat er inmiddels contact is met de afzender van uw pakket. Het klopt inderdaad dat de afzender onze directe opdrachtgever is en hierdoor ook het onderzoek -en claimrecht heeft. De afzender kan dan ook de gegevens vertrekken die benodigd zijn voor het starten van een onderzoek en zal u u hier vervolgens van op de hoogte houden. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door