Mijn Klacht:
Heb Maandag deze pakket geleverd in Margraten, en normaal Vrijdag of Zaterdag is het al op de plaats van bestemming in Polen. Donderdag nog geen nieuws, heb direct DHL Nl e DHL DE gebeld, antwoord van Duitsland is dat ze nog niets hebben ontvangen van NL, en antwoord van DHL NL is doodeenvoudig, zodra de truck vol is, dan wordt het verstuurd.
Dat is geen antwoord op mijn klacht dat de klacht is opgelost.
Opgelost voor DHL NL, MAAR niet voor mij!
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als de pakket al geleverd is, maar ik weet dan vanaf vandaag ik GEEN klant meer zal worden van DHL

