Mijn Klacht:
Dinsdag 23 juni verwachte mijn dochter een pakketje van Uwantisell te Grotenoord 4 Hendrik-Ido-Ambacht.
Om 15.00u zag mijn zoon de bezorger van DHL staan bij de poort. Mijn zoon wenkte hem dat hij het perceel kon betreden om het paketje af te geven maar de bezorger zei geïrriteerd dat de poort op slot was. Dat was helemaal niet zo want de poort was open. Dat zei mijn zoon nog uit het raam tegen de bezorger. Mijn zoon liep toen naar de poort en liet zien dat die gewoon open was.
Op dat moment smijt de bezorger het pakje boos op grond en loopt verder. Dat terwijl hij het pakje af had kunnen geven of op de brievenbus had kunnen leggen.
Het was een jonge man met een Afrikaans uiterlijk ,afkomstig van Eritrea, Somalië of Ethiopië.
Jammer genoeg kan ik het pakje niet uploaden om foto’s te laten zien. Het volgende stond erop: SVC RC101, Rit 27 Parcel 27 PID 9112, referentie ORD456934 datum 23-06-2020
Dit is het toppunt van agressieve onbeschoftheid en klantonvriendelijk gedrag.
.
Gewenste Oplossing:
Eigenlijk ben ik pas tevreden als DHL deze man op staande voet ontslaat en dat aantoonbaar kenbaar maakt.
Zoniet dan wil ik graag dat deze man op zijn asociaal gedrag wordt aangesproken en een persoonlijk excuus richt aan ons adres.
