Klacht: Slechte klantenservice

Wvdwww op 30 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

14 nov zou mijn pakket bezorgd worden. Wordt niet bezorgd krijg hier geen mail van niets. Probeer mijn pakket te vinden via dhl die geeft aan dat dit in een sorteringcentrum ligt. Ik probeer in contact te komen met de klantenservice. Moet eerst langs 10 robots dan een half uur wachten en dan spreek ik eindelijk een medewerker. Deze medewerker spreekt geeneens Nederlands en is amper te verstaan. Vervolgens als ik vraag naar mijn pakket zegt ze dat die retour is gestuurd en dat ik geen geldig adres heb. Daarna doet ze alsof ik dom ben en niet kan nadenken. Dus ik zeg dat ik een klacht in wil dienen ze wordt hierdoor geïrriteerd. Toen hing ze uit het niets op. Hele slechte klantenservice dus

Een klacht bij dhl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste Willy, Ik begrijp dat het gesprek met een medewerker abrupt tot een einde is gekomen. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling op deze manier! Mijn excuses hiervoor. Goed dat u dit bij ons meldt. Graag kijk ik met u mee om na te gaan wat hier is mis gegaan en wat er precies aan de hand is met uw zending. Ik ontvang hiervoor graag het zendingsnummer samen met uw postcode huisnummer. Alvast bedankt voor de informatie. Met vriendelijke groet, Nowelle DHL eCommerce E-Care

DHL

Heeft op 30 november 2023 om 16:48 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Senna
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Wvdwww